Var tillbaka på hästryggen för första gången sen Macke åkte. Kändes ovant och jag kände att jag tappat ridningen under dessa tre veckor! 
Jag fick Mike idag och det var övergångar som stod på schemat. Gick hyfsat, men är inge motiverad till ridningen längre... Vet inte vad det beror på, känns bara deppigt att inte ha häst. Har letat medryttarhäst i 5 månader. Har ju haft Macke under tiden men ändå.. Så deppigt. Jag är inne i ett ritningar depp mode sen han åkte.

Anmälde mig iaf till årets första tävling, ska debutera 50cm, haha. Det är ju en regel att man ska hoppa 30cm tre gånger sen 35cm tre gånger godkänt om man vill komma upp lite, oavsett hur högt man hoppat innan.. Så ja, eftersom jag började förra terminen på ridskolan så har jag inte hunnit tävla så mycket och när jag väl gjort det har det varit ynka 35cm.. Jaja, nu är det 50cm tre gånger, sen 60cm osv! Hoppas att tävlingen kan motivera mig till ridning annat vet jag inte vad jag ska göra ärligt talat...



Kommentarer



Kom ihåg mig?



Skriv din kommentar här

Trackback